შეფასების ცხრილები

      სასწავლო პროცესის ობიექტური წარმართვისათვის განსაკუთრებით დიდი მნიშვნელობა აქვს შეფასების ცხრილების გამჭვირვალედ და არგუმენტირებულად შედგენას, რადგან მოსწავლემ ზუსტად გაიგოს თავის მიერ შესრულებული დავალების ხარისხი, ხოლო სასწავლო პროცესი კი გახდეს შედეგზე ორიენტირებული..



                                         წყვილებში მუშაობის შეფასების ცხრილი
წყვილის სახელი გვარი:
1..................
2.................

N კრიტერიუმები შესაბამისი ქულა
1. აზრი მკაფიოდ და თანამიმდევრულად არის გადმოცემული. 2–1–0
2. დავალების ინსტრუქცია სწორად და თანმიმდევრულად არის აღქმული. 2–1–0
3. სამუშაო პროცესში წყვილი ერთად იღებს გადაწყვეტილებას. წყვილებს შორის თანამშრომლობა შესამჩნევია. 2–1–0
4. პასუხი დასაბუთებული და არგუმენტირებულია. აჯგუფებენ სახელმწიფოს დაშლის განმაპირობებელ ფაქტორებს, აფასებენ ფაქტებს და მოვლენებს კრიტიკულად. 2–1–0
3. დროის ლიმიტი დაცულია 2–1–0











                                            ინდივიდუალური შეფასება
                                   ( გაკვეთილის შინაარსიდან გამომდინარე)


მოსწავლის გვარი, სახელი
ფლობს წინარე ცოდნას და აკავშირებს მასთან ახალ ცოდნას
0-1
აქვს საკითხის კრიტიკული განსჯის უნარი, გამოთქვავს ვარაუდებს და მოსაზრებებს
0-1
მსჯელობს სახელმწიფოს მახასიათებლების შესახებ
0-1
აანალიზებს სახელმწიფოს დაშლის მიზეზებს
0-1
გამოთქვავს საკუთარ მოსაზრებებს მმართველობის შესაბამისი ფორმის არსებობაზე სხვადასხვა ეპოქაში
0-1-
 გააჩნია ვიზუალური მასალის სწორად  აღქმისა და  ანალიზის უნარი. ფაქტებისა და მოვლენების  შეფასების უნარი.
0–1
აქტიურად არის ჩართული ჯგუფთან და წყვილთან  მუშაობაში და ავლენს   საჭირო უნარ ჩვევას.
0-1
აანალიზებს შუა საუკუნეებში საქართველოსადმი სხვა ქვეყნის ინტერესს.
0-1
მსჯელობს პიროვნების როლზე ქვეყნის საშინაო თუ საგარეო პოლიტიკური კურსის წარმართვის მიხედვით.
0-1
იცავს დროის ლიმიტს
0–1
ჯამი
შეფასების სქემა არის 10 ქულიანი
10






































პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი

პასუხობს თემას
1
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
2
საუბრობს გამართული ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
2
იყენებს განსხვავებულ მოსაზრებებს და ვერსიებს
2
დარებს ფაქტებს და მოვლენებს ერთმანეთს
1
აფასებს საკითხს კრიტიკულად
1
იცავს დროის ლიმიტს
1







                                           განმავითარებელი შეფასება.
1.      ყოველთვის მნიშვნელოვნად განავრცობს ძირითად საკითხს სხვა მოსაზრებებზე დაყრდნობით.
2.      ყოვეთვის პატივს სცემს სხვის მოსაზრებებს და იზიარებს მათ.
3.      საუბარში ნათლად და მკაფიოდ აყალიბებს შეხედულებებს
4.       სწორად ასრულებს მასწავლებლის ინსტრუქციებს.
5.      ეფექტურად იყენებს მონაცემებს ვიზუალური მასალიდან.
6.      დისკუსიის დროს მის არგუმენტებში ჩანს მტკიცება.

















                                 რეფერატის შეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
მოსწავლის სახელი, გვარი






1








1.მიზანი/ ძირითადი იდეა  ჩამოყალიბებულია  
1




2.რეფერატის სტრუქტურა სრულყოფილია
1




3.შინაარსი კორექტულია, ფაქტობრივი მასალა საიმედოა
2




4.ენობრივად  გამართულია
1




5.კვლევა, სანდო წყაროები შეჯერებულია და საკუთარი მოსაზრება  ჩამოყალიბებულია
2




6.ილუსტრაციები/ თვალსაჩინოებები[1] გამოყენებულია
1




7.შეთავაზებული მოსაზრები  არგუმენტებითა და მაგალითებით არის  გამყარებული
1




8.დასკვნები გაკეთებულია
1




ჯამი
10
















ჯგუფური მუშაობის  ცხრილი

მოსწავლის გვარი, სახელი:  1.
                                                   2. 
                                                   3.
                                                   4.
                                                   5.
                                                   6.

                      კრიტერიუმები
კი

ნაწილობრივ

არა

ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია


ჯგუფის წევრები უსმენე ერთმანეთს


ჯგუფის წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)


ჯგუფი პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებს დასკვნებს


ჯგუფი პასუხობს შეკითხვებს


ჯგუფი იცავს დროის ლიმიტს







                                          ბუკლეტის შეფასების რუბრიკა



კრიტერიუმები
მოსწავლის სახელი, გვარი






1








1.მიზანი, ძირითადი იდეა ჩამოყალიბებულია
2




2. ფაქტობრივი მასალა სანდოა
1




4.ენობრივად  გამართულია, ადვილად აღსაქმელია
1




5 გამოყენებული წყაროები და მოსაზრებები სანდოა
2




6.გაფორმებულია ვიზუალური მასალით
2




7. დასკვნა გამყარებულია არგუმენტებით.
2




ჯამი
10












                                                                                                

No comments:

Post a Comment